A my-am

2009.04.04. 19:53

 

A my-am,hát az még életben van...de én?A napjaim egybe folynak...néha rá kell eszmélnem,hogy nem péntek van hanem hétfő stb...tiszta rossz,ha nem tudom,hogy milyen nap van.

 

Ha valakinek kell túlélésre a my-am vagy máy cserét akat az szóljon bizalommal,mert kölcsön adom XD Az alkohol bevitelt elég jól bírja.Nagyon szeri a pálinkát a koktélokat az absinthet a jagert és a vbk-t kivételes imádja...

 

Jah ezt ma írtam és nem tegnap XD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr921046398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsolya1204 2010.04.15. 00:50:08

Szia!
Tetszett az írásod! (pedig nem egy stílusuak vagyunk)mégsem tudtam leszakadni, amíg végig nem olvastam.
NAGYON jó!!!!
Köszönöm.

Synerella13 2010.06.12. 11:31:34

Szia nagyszerünek tartom az oldalt.eddig ebben találtam a legjobb megfogalmazásokat, de fel kell hívnom figyelmedet egy súlyos hibára.a mitológia és az azték történelem szerint a fordított nyújtott szárú pentagramma a sátánjelképe is. (ezt csak kiegészítésként)de a hibát abban véltem felfedezni hogy bár a köznyelv téves hiedelme szerint a sátán száma a 666 ezzel szemben a 999.bár a biblia is a 666-ot említi ez azért van mert tilos volt lejegyezniük egy ilyen misztikumú számot mert attól féltek hogy az írás által a sátán megkísértheti őket.ezért a számot megfordították.erről szóló feljegyzéseket esősőrban a sötét középkor alkímistái és a templomos lovagokjegyzeteiben találunk.Azért a 999 a sátán száma mert Gabriel arch angyal bukásakor 998 angyal lázadt fel vele együtt.Isten a pokolba száműzte őket a pokolnak 999 tornáca lett mindegyik élén egy fődémon, Gabriel lett maga a fenevad.az emberek különböző bünök szerint kerülnek a különböző tornácokra.nem kijavítani szerettelek volna csupán megosztani veled ezt a plusz információt.nem vagyok sátánista nem is hiszek a leírtakban csupán rajongom a mitológiáért.remélem nem veszed sértésnek a kommentemet.By:Synerella
süti beállítások módosítása