A képeim:

Ez én vagyok,ha hiszed ha nem,de tényleg...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 És íme a my-amról egy rajzolt akt kép,modellt kellett állnom,ehhez a képhez,úgy nézd:

Olyan étvágy gerjesztő,nem?De már picit rosszabb állapotban van...de köszöni jól van

 

 

 

 

 

 

 

Ez én vagyok és az exem,nagyon szerettem,de egyszer ennek is vége kellett lennie,a nagy black metalos állatból egy fodrász lett,aki még alkoholista is,undorító:

 

De örülök,hogy vége lett...legalább tanultam az esetből...

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 Az egótól szárnyalok...nem is igaz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez én vagyok,még full extrás változatban és 3 évvel fiatalabban...de még asszem még mindig így nézek ki,csak van frufrum.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr431046425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása