Helló,szia,csókolom!

Magamról mit írhatnék?Hisz még én se ismerem magam eléggé...Van sok hülyeségem,nem vagyok hangember...Sok baromságot csináltam már,és úgy vélem,hogy még fogok is.

Külsőm:

Fekete frufrus haj,barna szempár,mely rád figyel,56 Kg vagyok,szóval nem vagyunk egy súly csoportban.Saját súly csoportoddal kezdegess,mert lezúzlak XD.
Az életem 95%-át fekete ruhákban töltöm,de a feketén kívül még a piros,bordó,szürke,barna szinek is dominálnak az öltözködésemben.
A másik 5%-ot meg vagy melós göncben,vagy pizsiben,vagy pedig meztelenül töltöm...(de az utóbbiért nem fogom bekapcsolni a web kamot,mert nincs is)
Szeretem a kiegészítőket:
nyakláncokat,öveket,gyűrűket,karpereceket.

A belsőm:
Megkárosodott belső szervek ingyen elvihetők XD
Van szivem,my-am,epém és beleim,mint minden normális embernek,de félre téve a viccet.

Sokak szerint egy jó fej,barátságos,kedves,aranyos,naiv,vicces,humoros,nem hang ember,szép kislány vagyok.

Nem vagyok megcsalom a pasimat tipus.Ha valakit nagyon szeretek,azért mindent oda tudnék adni...ezért is vagyok naiv.Én mindig komoly kapcsolat reményében indulok neki egy párkapcsolatnak,csak mindig én bukok egy jó nagyot.Lehet,hogy bennem van a hiba?

Nem hisztizek,nem vagyok féltékeny tipus,de az egészséges féltékenykedés még belefér,de csak módjával,nehogy a kapcsolat kárára mennyen.
De vannak negatívumok is:
Bosszú álló.néha bunkó,de ez kedv függő,meg néha nagyon szerencsétlen...

Amit szeretek:
Szex,csók...A szükségleteinből élünk?Nem igaz?
Tükröket,sminkelni,hajat kreppelni.
A ruha kollekciómat,amit saját tervezésemben varratok...így egyedi.
Imádom a Viktóriánus kora beli ruhákat.

Szeretni,adni,segíteni,imádni

Verseket írni,olvasni,rajzolni,festeni.   

A vizipipámat,a cigit,a kávét és az alkoholt,de csak módjával...Nem vagyok egy aszfaltig leiszom magam és utána teleokádom magam tipusú ember.
Véleményem szerint ez megalázó,főként ha egy nő csinálja ezt.
Elitélem a drog minden formáját,szerintem anélkül is lehet bulizni,csak kicsit többet kell alkoholra költeni.

Szeretem a rózsákat,a bon bonokat (konyakosat),az extrém kis ruha darabokat és extrémen élni...

Nem vagyok egy mindennapi ember az tény és való

Szeretem a parfümöket,és ezt a parfümöt főként imádom:

passion dance:

Nem reklámozás céljából,de tényleg nagyon jó illata van....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szeretem megbontránkoztatni az embereket a külsőmmel,a viselkedésemmel és az élet szemléletemmel...

Nem vagyok egy manson fejű goth,aki a példaképe után futkosva elfelejti önmagát adni.Én önmagamat adom,és nem hagyom,hogy ez a stílus maga után húzzon,mert én én vagyok...A tetteimben nyilvánulok meg igazán,nem úgy,hogy majmolok egy példaképet,és arra akarok hasonlítani...Ez egy nagy baromság...
Önmagamat adom minden helyzetben...és a saját elvárásaimnak próbálok eleget tenni...

Amivel lelehet venni a lábamról: Ez titkos információ,de azért leírom:

Bókok,humor,a lényeg,hogy megtudjanak nevetetni,könnyű feladat,mert mindig nevetek.

 

 

Kedvenc kajáim:
Amit én sütök-főzök.
Pizza,Kínai kaja,rakott kaják,húsos kaják,saláták,sült fagyi,gyros,túrós csusza,sütik,csokik

 

Kedvenc piáim:
Vbk,absinthe,narancs vodka,curacao almalével,koktélok,jager,unicum,pálinka

 

Kedvenc zenéim:Anorexia Nervosa,Behemoth,Cradle Of Filth,Sirenia,Within Temptation,Sonic Syndicate,The Birthday Massacre,Therion,Tristania,Theatres  Des Vampires,Theatres Of Tragedy,1349 stb

 

Ha jobban meg akarsz ismerni,dobj egy smst az emelt díjas telefonszámomra az sms díja csak 20000 Ft/sms
Vagy ellen szolgáltatás ellenében keress meg...de a címemet ugyse írom le,szóval keresgethecc...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr31046959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása