kultúr blog :)

2009.04.30. 16:32

Hát ha már szüneten vagyok,most már rászánom magam,hogy írjak e nap forgatában a gothról,hogy miért is lettem az aki.Én legalább tartozok valahova testileg és lelkileg is egyaránt!De te tartozol valahova?Miért is lettem az aki?Még 6 évesen láttam hozzám hasonló embereket,Pest utcáin,kicsi voltam és féltem,mivel úgymond nagy emberek voltak a szememben,de úgy éreztem,hogy nem kellene tőlük félnem...,de múlandó a gyermeki tudat...idővel el is felejtettem őket...,de a tudatom még mindig őrzi a fekete ruhás személyeket kik gothok voltak.Utána 13-14 évesen jött át bennem az a forduló pont,hogy rock zenét fogok hallgatni,vagyis ez nem elhatározás volt,hanem egyszerűen már rég óta foglalkoztatott az úgymond rock kultusz,és úgy éreztem,hogy végre tartozom már valahova.De akkor kezdtem el Cradle Of Filth-et is hallgatni...

16 évesen meg egy csalódás folyamán nagy forduló pontot vett az életem,hisz megvilágosodtam,versekbe menekülve s rajzokba,művészetekbe rájöttem egy fontos dologra,változok.Megváltoztam,és a goth/dark szubkultúrában találtam meg igazán önmagamat.Nem divatból lettem az aki,nem vagdosom az ereimet,hisz az olyan snassz,nem fikázok senkit,mert azzal csak azt mutatnám ki,hogy semmit se érek.Nem vagyok egy manson képű gothos,ki a valóság elől menekülve mentorához szekődik,mint egy csicska.Önmagamat adom minden helyzetben,ha ez nem tetszik lehet szépen kinyalni a kutyás edényt vagy elhúzni a picsába.És már bátran merem állítani,hogy 3 évig képviseltem a rock-ot,és már 4 éve gazdagítom a dark/goth szubkultóra kicsiny képviselőit.És már 4 éve érzem,hogy ez bennem örökké megmarad.Nem váltogatom a stílusokat,hisz már 4 éve ugyanaz vagyok,ugyanazt hallgatom,ugyanazt csinálom.Nem vagyok egy úgymond gumi goth,mivel 4 éve ugyanaz az ember vagyok.Akinek nem tetszik bekussolhat:)vagy csinálja utánam azt amit én csinálok és esküszöm letérdelek elé.Egyedi vagyok,hisz önmagamnak megfelelve alakítom a sorsomat és boldog vagyok végre Cortezem mellett:) (L). Nem érdekel már régóta senki véleménye,mert az vagyok aki.Nem érdekel,ha azt mondják,hogy a temetőben bulizok,csak néha;) Nem érdekel,hogy kinéznek,én legalább nem iszom el a pénzem és nem drogozok...Szóval felőlem ennyi!Én már jót röhögök az emberi butaságonXDXDCsáó

A bejegyzés trackback címe:

https://darkangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr931095936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása