Hát szó mi szó,a tegnapi napom se volt egyszerű nem hogy még a mai.Elindultam Pest felé,mivel találkoztam egy ismerősömmel (akivel már együtt vagyok,így mellékesen,Cortez :-D).Ki indultunk a Moszkvától a Margit szigetre,de előtte még bevásároltunk egy kis útra valóval (borocska,kóla,energia ital),ami nagyon fincsi volt,mert összekevertük :-D

Bocsi,de ez a kép kellett. :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát Margit sziget után találkoztunk Corvussal és Ritával Zsiráfban (meg volt ott egy másik személy is,de ő lényegtelen).Utána goka móka át Gyárba (nem volt valami jó buli,de Corvusnak volt a szülinapja és megünnepeltük :-D )

Hajnali 4 óra fele elhatároztuk,hogy haza indulunk,mert már fáradtak voltunk,vagyis Corvusékhoz...Náluk is befigyelt egy kis absinthe,pezsgő,bor.De közben a vizipipa füstjét lélegezve,filmeket néztünk,de én végtére úgy bealudtam,mint állat...

Cortez kapta az ívet Corvustól a s-betű miatt,ami nagyon vicces volt...én és Rita sokat nevettünk Corvus parodizációján,de remélen nincs harag Cortez?Csak nevettünk egy jót...:-DDDD

 

De a móka folytatódik jövőhéten is,mivel jöv7 pénteken újra felmegyek :-D

 

Jah Cortezről:  Remélem nem 1-2 hónapos szarakodás lesz ebből a kapcsolatból,hanem egy komoly. (L)

 

De ragyás az arcom és milyen csunya vagyok :-(

De Cortez,neked jól állt minden még a hajad is

A bejegyzés trackback címe:

https://darkangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr71059838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása